Padel Uvyn - Uw padel webshop

HomeWebshopInfo en ContactMijn accountBlog

Retour en verzendbeleid

Retour:

Als je een artikel wenst te retourneren:
Je hebt je bedacht en wenst het artikel te retourneren. Zend ons een email (info@padeluvyn.be) met de reden en de bestelnummer. De retourkost is voor de klant. In geval het padel rackets zijn: er mag NIET mee gespeeld zijn. Rackets en schoenen die gebruikt zijn worden NIET teruggenomen. Als je het racket terugstuurt, en er is speelschade, dan volgt er geen terugbetaling en sturen we het racket terug. 

Artikelen die niet retour kunnen:
De volgende artikelen kunnen niet worden geruild/geretourneerd:
- Artikelen die niet in originele staat en/of verpakking verkeren. 
- Artikelen die gedragen/gebruikt zijn. 
- Artikelen waarvan de labels, stickers en kaartje zijn verwijderd
- Artikelen die bedrukt zijn. Ondanks onze ervaring en expertise m.b.t. het bedrukken van polyester kunnen wij geen garanties geven dat er geen doorbloeden zal optreden. Gezien het feit dat vele (externe) factoren hierin een rol kunnen spelen kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden in geval van doorbloeden.
Als u zich niet aan deze voorwaarden houdt kunt u de artikelen niet ruilen/retourneren. Alle gemaakte administratieve kosten (7.50 euro) worden dan op de klant verhaald.

Garantie:
Rackets: Stuur ons van jouw racket of artikel foto's op. Dit mag via whatsapp (0032473565355) of via mail (info@padeluvyn.be). Vermeldt steeds het order of bestelnummer. Neem foto's van alle zijden van het artikel en van de schade. Wij sturen deze door naar de fabrikant. U zal binnen de 5 werkdagen antwoord ontvangen. Als het artikel online is besteld, dan draagt de klant de kost voor op te sturen (als ik bevestigd dat er garantie wordt toegepast). De kost voor eventueel een nieuw artikel op te sturen is voor ons. 

Schoenen:
Indien de klant een beschadigd product ontvangt, in een onbeschadigde verpakking wordt deze door Geretti Sports omgeruild voor eenzelfde dan wel vergelijkbaar product.
Hiertoe dient de klant binnen 8 dagen na verzending contact op te nemen met onze klantenservice.
Als wij constateren dat wij een beschadigd product hebben verstuurd vergoeden we de verzendkosten van de klant.
De fabrieks- garantie is een garantie op productie fouten en is bij de meeste fabrikanten max 2 maanden.

Lakschades vallen niet onder garantie maar onder gebruikerssporen.
Schade die ontstaan is door slijtage, verkeerd gebruik en of slecht onderhoud vallen niet onder garantie.
Schade die ontstaan is door schade van derde (bijvoorbeeld, iemand staat met noppen op/in uw schoen) valt niet onder garantie.
Schade die ontstaan is op kunstgras met FG schoenen valt niet onder garantie.

Lever/verzendbeleid:
Voor alle leveringen gebruiken wij PostNL behalve voor briefpost (Bpost). U krijgt een mail met de T&T code zodra deze verzonden wordt. U kan uw bestelling eenvoudig volgen op de website van Post NL.  De levertermijn is gemiddeld 1 tot maximaal 2 werkdagen. Post NL levert ook op zaterdag. Wij gebruiken voor alle leveringen gesloten gewatteerde enveloppen, gerecupereerde dozen en op maat gemaakte dozen. Alle verpakkingen die bij ons vertrekken zijn zeer degelijk ingepakt en zijn dubbel gecontroleerd. 

Wij zijn niet verantwoordelijk hoe Post Nl pakketen levert. Veel klanten hebben persoonlijke eisen gesteld aan leveranciers. Dit valt buiten onze verantwoordelijkheid. Als het pakket niet is geleverd, dan kan u ons steeds contacteren voor meer info. 

Alle prijzen zijn Inclusief 21% BTW - Algemene voorwaarden
Webshop gemaakt met EasyWebshop